Selasa, 16 Julai 2024

Wanita rakam gambar makhluk misteri dipercayai anak Bigfoot hendap rusa


Seorang wanita berjaya merakam imej dipercayai anak Bigfoot sedang menghendap beberapa ekor rusa, lapor portal berita Daily Star pada 14 Julai 2024.


Wanita berkenaan, Stephanie Wood pada mulanya menyangka makhluk tersebut ialah seorang kanak-kanak yang memakai kostum Bigfoot.


Bagaimanapun, dia kini berpendapat bahawa imej yang dirakam adalah sesuatu yang lebih serius.


"Reaksi kami ialah ia mungkin seorang kanak-kanak. Namun, selepas menganalisis gambar ini untuk seketika, kami tidak begitu pasti lagi.


"Adakah ia anak Sasquatch (Bigfoot) atau salah seorang daripada orang kecil berbulu?" tulis wanita itu di laman Facebook.


Foto itu telah menarik minat pengguna di media sosial sekaligus mendapat banyak ulasan.


Robert Anthony berkata: "Sejujurnya, rusa dalam foto menjadikan ini 99.9% boleh dipercayai. Ini kelihatan seperti sasquatch remaja yang saya lihat dalam mimpi."


Richard Mckenzie menambah: " Bigfoot? Rusa di latar depan itu lebih besar daripada kanak-kanak berkostum itu."


Mona Hernandez turut mengulas: "Tangan itu kelihatan sangat manusia. Cara rambut diikat di pergelangan tangan juga. Saya fikir ia adalah satu penipuan, ia sebenarnya manusia."


Lokasi gambar itu dirakam tidak didedahkan tetapi pada kebiasaannya, Bigfoot dilaporkan hidup di rantau Amerika Utara. - Sumber Daily Star.


Anak seekor Bigfoot menghendap beberapa ekor rusa yang berjaya dirakamkan. - Foto Stephanie Wood/Facebook.


EmoticonEmoticon